1/6-o9

Först och främst så vill jag säga att jag älskar min pojkvän! Vi har 13 månader idag och det känns endast som 13 sekunder,13 timmar, eller kanske 13 dagar? Men nej! Det är 13 underbara månader. Vaknade runt 4 inatt och såg att inte Calle låg brevid en! Då var det bara att gå till datan och se han sitta och kolla på film. Så söt så! Men han somnade där och två timmar senare så kom han och la sig,

06:55 ringde väckarklockan imorse och en halvtimme senare så fick jag skjuts av Millan till Willys/Celsius där Eckeröbussarna står. Några från klassen skulle åka Ålandsbussen idag och umgås! Riktigt mysigt. (Bilder nedan).

   
     


Vi tog 14:45 bussen från Grisslehamn och var framme i Uppsala runt 15:50. Drog till bussen så jag hann med 16:15 vilket jag gjorde :). Väl hemma så gjorde jag om mina jeans som jag tänkte slänga till shorts! Blev riktigt nöjd faktiskt. Dessa va favoriten.

  

Nej nu tänkte jag gå in i andra huset en snabbis sedan ta och käka lite godis och sedan kolla på tv!


Tack för en UNDERBAR DAG!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Tessen

dagen var strålande :)

2009-06-04 @ 08:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0