22/6-o9

Idag är det ingen vanlig dag för det är min pojkväns födelsedag hurra hurra hurra!!! <3 20 år är du idag älskling, du är guld värd!

Ska snart sova för ska upp och jobba imorgon bitti, ska jobba tis-ons på Bellis och sedan tors-fre på Ramsta Skola, äntligen pengar :D.

Var till Gränby igår och shoppade järnet, först ett snyggt festlinne på gina för 49:-, sen drog jag till H&M där jag köpte shorts/sovshorts, riktigt sköna! Men det bästa köpet var nog den underbart snygga mobilen!


Den fast i helsvart, riktigt svår att lära sig då det är touch! Går knappt att svara när folk ringer haha, måste klippa av mina tumnaglar, går knappt. men jag älskar den!!! Andra gick ju sönder i helgen.

Nej nu ska jag sova! Uppdaterar imorgon efter jobbet, slutar 18:00. kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0