23/6-o9

Igår fyllde som sagt min man 20 år och det blev att laga god middag till några i hans släkt. Mysa och sedan åkt till Elgiganten och köpa en Tv  till honom i födelsedagspresent. Inte från mig men! ;) Sedan åkte vi en snabbis till studion på kvällen och kollade när Mats och Anders gjorde musik, riktigt bra kommer det bli!

Att jag är så lycklig med Calle, det är helt sjukt! Snart 1 år och 2 månader och jag blir bara mer och mer förälskad för varje tid som går. När jag får fast jobb så vet du vad vi sagt  ;)


Nej nu ska jag närsomhelst sova! Ska försöka fixa nya telefonen med musik osv. Men det är svårt som ***!. Ska jobba 08:30-18:00 så ska sova NU NU NU !

Kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0