25/6-o9

Hejsan svejsan! Ännu en dag på jobbet idag men nu var det Ramsta Skola som fritidsledare, skönt med lite variation! Efter jobbet igår så plockade Baby upp mig och vi åkte hem till honom en snabbis, han hade varit på kurs i två dagar och sedan skrivit tenta så han var helt slut stackarn! Men han klarade det :)

Nästan direkt efter så åkte vi till mig och bara tog det lugnt, gjorde toast och bara mös då vi inte kommer att ses förns på måndag/tisdag. Han är med Viasat i Ockelbo och ska sälja typ. Vet inte riktigt men! Jag började klockan 09:00 idag och vilket väder det var! Småbarna sprang i vattenspridaren hela dagen för att det inte gick att sitta still, jag blev enormt sugen på att springa in i den med kläderna men som tur var kunde jag hålla tankarna i styr ! ;)
   Jag stängde idag så det blev att åka från jobbet runt 17:10 då alla barnen hade blivit hämtade. Så var hemma tjugo över kanske.

När jag kom hem och hämtade posten så låg alla studentporträtt där!


Jag blev riktigt nöjd! Inte ofta man fastnar på bild liksom.

Imorgon blir det jobb med 08:00-16:30, Efter det ska jag hem och plugga teori och verkligen ta tag i SKITEN!!!!

Så nu tänkte jag ta en dusch och sedan göra min mor sällskap framför tven och kolla på CSI Miami :) LÖÖVE!


kramkram <3

Första lönen idag - 1600 på 1½ dag, så ska det se ut!
Men måste kolla med dem för jag jobbade söndag och då är det 100% OB. Det stämmer nog inte riktigt. Så ska ha mer. Aja det löser sig!

kram igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0