30/6-o9

Nu är det sista dagen på Juni, tänk att alla de dagar som passerar så kommer vi aldrig att vara med om dem igen, eftersom tiden går framåt och man gör nya saker i livet. En dag sedan är den över föralltid. Hemskt att tänka så!

Iallafall, gick upp runt 09:00 iag för att fixa mig lite lätt och sedan äta frukost innan jag och bror min skulle till stan med 10:09 bussen. Bror min införskaffade shorts,skor och en t-shirt medans jag kom hem med 2 par nya gladiatorskor, en mjukiskofta/tröja/klänning och ett aprikosfärgat linne, har redan mörkblå,vit,gult och rött av samma modell ;) Perfekta baslinnen :)



En underbar  "sak", (vet inte vad den kallas) som jag köpte idag på Gina, den kommer användas mycket dessa sommarkvällar! Kan inte få nog av den helt enkelt.



Äntligen!!!!! Nu är de mina och jag älskar dem, 299:- st på Skopunkten så jag var tvungen att köpa en av varje färg då de är så jävla snygga och sköna!

Nej nu ska jag duscha och fixa lite, ska upp runt 9.00-9.30 för ska in till 11 i stan och träffa min underbara vän Natta :) Vi ska ta en runda på stan och sedan lägga oss på bryggorna och njuta! Umgås och bara ha det underbart skoj :)


KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0