3/6-o9

Jag känner att det är nära nu! Så jääääkla nära! Inte ens 2 dagar kvar och sedan står vi där med mössorna i högsta hugg med munnen som sjunger " För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, fyfan vad vi är bra!!!"

Iallafall, igår så åkte jag in till Calle till 22:00. Vi skulle dra en "snabbis" till studion för att se om de var klara med studentlåten. De var inte riktigt klara så de gjorde klar den. 3½ timmar senare så orkade vi inte stanna kvar längre så vi drog medans Anders stannade kvar. Somnade kanske runt halv 4 eller något.

Blev att stiga upp runt 08:45 för att sedan ta bussen som gick 09:15. För vi skulle på studiebesök till Linnés Hammarby och höra lite om Carl Von Linné hur han blev känd och vad som var typiskt för hans liv osv.

Efter det drog Jag,Karlsson,Natta,Amanda, Nöten och Amanda vidare till skolan där vi gjorde klart lakanen till flaket tills på fredag. BLEV SÅ JÄVLA BRA :D !!!!!!!!!!!!!!. Sedan så blir det mer spännande som händer på fredag :D Jag längtar som fasen alltså! Alla från FL3 som läser detta, om det nu är några. Innan klockan 08:00 ska vi vara utanför floristsalen på fredag. Helst 07:30. Sedan så står resten av tiderna på hemsidan. http://www.ekebyskolan.uppsala.se/

Nu sitter jag här och tänkte snart duscha tror jag, jag var ut i skogen med mamma och plockade liljekonvaljer så det känns som om jag har fästingar överallt!! Kliar som bara den.

Imorgon blir det att göra! Ska hjälpa mamma med allt och sedan fixa och dona själv. Sedan dra in till Baby runt 22 och ta med mig allt till dagen efter - STUDENTEN! Får skjuts av Baby på fredag morgon så det är bra :)


Kram!


Kommentarer
Postat av: Tessen

kalaskalaskalasdaaaaag igår imorgon och alltid:D mohaha vi är så bäääst!!!! fyfan det här blir bara början för oss:D

2009-06-04 @ 08:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0