5/6-7/6-o9

Jag orkar inte skriva egentligen hur det känns men det känns så jävla underbart!!!!  Men det kommer LITE bilder nu!! :

INNAN jag sprang ut:

     

   



Då vi SPRUNGIT UT:

   









Älskar denna bilden

   

PÅ FLAKET!

   



FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN
FYFAN VAD JAG ÄR BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Mottagningen:


 


De skålar och håller tal till mig, tror aldrig jag varit så rörd! <3

UTGÅNG!!!!







Den sista bilden som beskriver dagen som glädje,tårar,lycka, och ALLT däribland blir denna :




Jag ska inte släppa taget om FL3
Men de som tror de
De kan ta och dra, dra härifrån fort som fan
För det är vi i FL3 som verkligen kan
Kan binda,snitta och skära
Stoltheten över att kunna, vi alltid bära
FL3 mindre blev,
Murarna som bildades i klassen vi tillslut rev
Allt blev bättre, vi kämpade som fan
Man kan säga att vi Glöden uppfann!
Dessa tre år känns som två
Varför är det så?
Varför kunde de inte kännas som tre!
Varför kan det inte de?!
Men nu när Studenten är över
Även det vi varandra behöver
Vi får träffas,skratta och minnen prata
Och varför inte PARTA?!!!!
Ni alla i FL3 en plats i mitt hjärta har
En stor plats såklart var
Nu tackar jag för mig
Vi ses, jag lovar dig!
VI SES!!!!!!!!!!!!!!


ERAN PERSIKA!!!
FL3
Det är VI de´!



Kommentarer
Postat av: Tessen

BRA poESI BEJB<3

2009-06-07 @ 23:40:43
Postat av: anna

Vilken sööt haha :) Hur äre me dig? <3

2009-06-15 @ 20:13:43
URL: http://nets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0