8/6-o9

Måndag idag och första dagen som Vuxen? Känns riktigt konstigt! Det är som om livet kommer att stå still men jag vet att det kommer att komma mycket äventyr. Många BRA äventyr! Man kommer såklart få göra så stora beslut i livet och likaså stöta på många problem men som man säger,efter regn kommer solsken!

Idag har det varit en lugn dag, nu mot kvällningen så drog jag ut på en springrunda, och det var verkligen skönt att vara inkapslad i musiken och bara vara för sig själv i en timme. Gå där och känna sommarlukten och bara känna att allt lever.
Och att se ett rådjur med sin killing springandes efter var så mysigt! ååååh! Sommaren och vuxenlivet är här!




Snart kommer baby och det blir äntligen att umgås och mysa <3 har inte träffat han ordentligt på veckor känns det som då han har jobbat mycket och jag har haft mkt i skolan. Men ikväll får vi mysa ordentligt och bara vara <3 Det är det jag gillar :)

Imorgon blir det att gå till Arbetsförmedlingen och sedan ta en tripp på stan :) Fick ju presentkort på Gina på över 1000:- så nu ska jag hitta sommarkläder ! :)
Snart kommer skatten in med, nästan 7000:- så det känns riktigt bra :D

Kram på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0