18-21/6-o9

Vilken jävla helg! Än är den inte slut men den var både bra och mindre bra, men den är värd att minnas med flickorna :) . Efter jobbet i torsdags så drog jag direkt till stationen där resten av tjejerna väntade. Matilda var chaufför och resten bara var sällskap :D. Var framme i Öregrund innan 9 tror jag, vi käkade på Jakten och sedan tog vi färjan över till Gräsö där vi skulle tillbringa våra 2 nätter :). Riktigt mysigt där! Senast jag var där var faktiskt med Johanna och då gick vi båda i 8:an, och nu är vi stora och har tagit studenten, tiden går så himla fort!
  Vi tog det lugnt första kvällen och spelade lite kort och bara var allmänt trötta och störtsköna!
Dagen efter så blev man väckt innan halv 8 på morgonen av 4 små pigga flickor;P Så det var bara att kliva upp och vara glad :D Denna dag var riktigt seg, vi bara tog det lugnt, åt frukost, åkte över till Öregrund och handlade jordgubbar och lite annat, spelade kort, lagade lunch. Men när det väl kom till grillningen på kvällen så gick det verkligen inte! Jag och Matilda tog tag i grillningen men det blåste så förbaskat så det va omöjligt. Efter brända fingrar och röklukt i håret så fick vi igång grillen! YES! vi fick våran älskade mat. Efter maten så började vi fixa oss, och vi körde ölspelet. Hade faktiskt inte kört det efter men det var faktiskt riktigt roligt! Efter det fick vi brottom till färjan, vi cyklade fort som bara den. 4 cyklad och 6 pers! Wihooo. Men det gick finfint :). Var framme långt före färjan kom iland.

När vi väl var framme i Öregrund så kände jag ärligt talat att det var hur tråkigt och värdelöst som helst, så efter 1-2 timmar så drog jag och Johanna till Sunnanö till hennes syster en stund och satt där och tog det lugnt, vi orkade inte med "centrum". Men vi drog tillbaka senare men jag kände ändå samma sak nu, så jag tog 00:30 färjan hem själv medans de andra stannade kvar. Resten är inget att nämna men samtalet jag fick på natten gjorde verkligen hela kvällen <3 Du är guld och diamanter värd Carl (L) Du vet vad jag vill :).

Drog hem idag med 15:30 färjan så var i Uppsala runt 17:00 ungefär :). Tog 17:40 bussen hem och har sedan dess bara kollat på tv och ätit toast :). Ska duscha nu och sedan lägga mig, ska in till baby imorgon (L) Han fyller 20 på måndag! Grattis i förskott älskling <3 Du är mitt ALLT!!! (L)


Första kvällen, vi alla 5 sov i samma rum! Väldigt mysigt då det var riktigt kallt, inga element var på men dagen efter såg jag varför. johanna hade råkat dra ur fel kontakt då hon skulle ladda mobilen ;)


Ölspelet, nu började vädret bli bra och likaså humöret ! Pusspuss på Issa :)

Linn,Johanna,Issa, Jessica

Sofie,Jag,Johanna,Matilda,Issa och sen Linn längst ner :)


Tack för dessa 2 nätter och 3 dagar tjejer! Riktigt mysigt att få umgås :)


kramkram <3 nu är det sovdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0