Fredag

Jag har för mig att det är fredag idag, och jag är helt slut! Man märker verkligen hur lite man har sovit de senaste 2 veckorna. Att ta igen det på en natt blir svårt. Så tänkte snart sova faktiskt!
Fredagen har inte bjudit på mycket alls faktiskt. blev lite städande i huset här och sen bara tagit det lugnt! Jag har inte haft ork till någonting. Magen har gett ifrån sig lite onda känslor så den har jag gett lite ibumetin!

Imorgon - Ja då blir det att sva ut, plugga och sedan träffa Baby senare på kvällen. Saknar honom som bara den <3
Blir väl antingen att hitta på någonting eller bara ta det lugnt :)

Så man kan säga såhär om helgen och nästa vecka :

Lördag: Plugga, Senare på kvällen vara med Baby<3
Söndag: Vara med Baby <3. Kanske hitta på nått
Måndag: Våran beställning kommer med alla blommor. Varuvård på dem hela dan! Sedan plugga med Natta
Tisdag: Fixa det sista på grunden, se till att man har allting inför dagen efter. Kanske försöka hinna med ett studiebesök också. för att få de 10 poängen.
Onsdag : PROVDAG - 08:00-16:00 bakom två skynken kommer 4 personer från klass FL3 att arbeta hela dagen. Jag, Karlsson,Amanda & Martina.
Torsdag: Powerpointpresentation ska redovisas för 3 lärare. En av dem Ellen. Sedan kommer de bedöma våra verk. Antingen IG eller VG. Man håller verkligen tummarna att man klarar detta "körtkort i florist". Sedan på kvällen blir det UTGÅNG PÅ BJ. Antingen supa sig "full" för att fira eller supa sig full för att glömma dagen! haha det tar vi då! men jag satsar på att FIRA ! :)



Nej nu tänkte jag ta en dusch och sedan kolla ett avsnitt på CSI innan jag tänkte sussa ner i sängen - såhär tidigt på en fredagskväll? Ja faktiskt, jag är helt slut sen 2 veckor tillbaka! Jag måste få kraft inför nästa vecka! Så det blir att sova för min del :)

Ta hand om er <3

ONSDAG//TORSDAG DÅ JÄVLAR!!!

Kommentarer
Postat av: Tessen

imorgon ska vi ha SÅÅÅ mysigt :D

2009-03-18 @ 22:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0