Fredag

Fredag idag vilket betyder ledighet! Vaknade runt 11:30, åt lite välbehövlig frukost och sedan gjorde jag mamma en tjänst och dammsög hela deras hus. Tråkigt men behövs göras!

runt 17:00 kom Carl hit och vi åt lite mat med mamma och pappa, lövbiff och potatisgratäng. Åkte in till stan efter, stannade en snabbis på Ica Maxi där vi stötte på Simon & Alexander som jobbade. Blev att handla 2 hårfärgningsmedel. Calle ville se mig i ljusbrunt hår, färgade det men så blev inte fallet. Blev precis som det va innan, värdelösa hårfärgningsmedel alltså!!!!!!!! Sen lite onyttigheter men sådant ska vi inte tala mer om :)

Blev sedan att storstäda nedersta våningen här hos Calle och sedan bara ta det lugnt. Nu tänkte jag lägga mig i sängen och bara ta det lugnt, är helt slut!

Ta hand om er, imorgon blir det nog ett besök hemma hos nyopererade Johanna <3 mysmys:)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0