Lördag

Lördag idag och vädret har varit så himla mysigt!
Vaknade runt 11:00 av att väckarklockan ringde, ville inte sova bort hela dagen inte! Åt lite frukost och sedan så blev det att övningsköra för min del. Åkte ioförsig mammas automat men det gick fint! Stora framsteg idag, backat, kört på landsväg, kört över 90km/h och inte minst parkerat :D ! haha. Bilen lät lite konstigt under tiden men det va en sak som vi inte ska nämna här som jag glömde...
Jag införskaffade mig ett par nya pumps inne på Vardagsrum i Örsa! I really like them.

Sen åkte vi hem och sen dess har jag bara tagit det lugnt. Vilat! :)

Nu senare ikväll drar jag in till stan för att träffa Baby och förmodligen åka till Goggen för att dricka lite. Får se hur de blir

Puss på er!





Kommentarer
Postat av: joyce

hej sötnos !



Vill du vinna en klänning från Nelly?

Var med å tävla i fall du vill :)



pussåkram

2009-03-27 @ 13:06:44
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0