Onsdag

Onsdag - skoldag-dunderdag-stressdag
Idag, ja just idag var man helt slut! Vaknade 07:00 och tvingade mig själv upp ur sängen. 08:15 var jag i skolan och jag kände att nu gäller det att ge gärnet med YB för att inte komma efter och stressa sönder i sista sekunden och missa vissa moment.
Skoldagen började egentligen 12:20 för klass FL3 men de tre YBflickorna som va där idag började redan halv nio. Usch man märker verkligen av att man ibland behöver de där sovmornarna, men jag måste jobba så mkt som möjligt med detta så. Jag har kommit på bra väg nu, detta känns fint!
- Skoldag till 16:00 idag, YB i 4 timmar idag. Ohye,

Sovmorgon denna vecka:
Måndag: 09:50
Tisdag: 13:05
Onsdag: 12:10
-- Men nejdå, jag har varit i skolan från 08:15 varje dag! Jag känner att jag behöver vila
   =     = ?  Vad kommer härnäst, svaret får ni om cirka två veckor!

Imorgon blir det Sthlm med klassen, studiebesök, usch har inte tid för sånt känner jag! Stannar hellre i skolan och börjar med YB.

VILA, jag vill VILA!

ja precis, jag ska nog sova närsomhelst tror jag :).

Kram på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0