Söndag

Söndag idag och jag är så jävla lycklig!

Skolan kan man nämna med ett leende på läpparna, Yrkesbeviset är så gott som redo för mig! Kolonnerna har stått i skolan i en vecka nu och bara väntar på mig! Kommer snart mina små pelare!!!!

Powerpointpresentationen är halvklar och arbetsmiljö och säkerhetsprovet ska pluggas till 100% imorgon. Sen blir det lite Nyklassicismpapper att plugga på. Sedan i veckan blir det råpluggning för mig och Natta! Fick tag på våran medarbetare idag och det hon skrev va jävligt bra! 2500:- ska de ge oss så vi får köpa blommor till deras konsert, vi ska göra 5 dekorationer i olika årtal och sedan göra massa småsolitärer till de medverkande. 28 mars på Katedralskolans Aula! Ni är välkomna :)

Idag blev det att färga håret mörkbrunt innan jag begav mig till stan för att möta upp min man. Åkte hem till honom där vi tog det lugnt. Blev sedan ett Maxibesök där vi stötte på Simon, som vanligt! Pantade lite burkar och sedan blev det att sitta här :)Tänkte snart baka kladdkaka med bebisen och sedan mysa ner i den nybäddade sängen och finnas i hans famn. Så underbart skönt att ha honom så nära hela tiden. Skulle inte klara dagar utan honom i min famn <3

Nej nu lockar kladdkakan faktiskt! imorgon skola och nu jävlar känns det bra, :)

kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag sa ju att du skulle klara det! :DD

2009-03-09 @ 08:14:15
URL: http://stromselius.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhja :D ! Än är det inte klart! En vecka kvar sen jävlar :O

2009-03-09 @ 22:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0