22/5-o9

Igår, Fredag den 22:a så var det äntligen min tur!

Gjorde äntligen min tatuering!!

                
                                             Innan                        Skissen på                   Klar                       En del av resultatet
Den är bara klar då det gäller konturerna, skuggningen tar vi och fixar om cirka en vecka då smärtan va olidlig, revbenen och höftbenet va inte att leka med! Så LoTTo gör skuggningen då svullnaden har lagt sig.

Nej nu tänkte jag försöka duscha! Ska in till baby om 2 timmar.

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Elmina

Älskar din tatuering Jessica,

helt grym! :) <3

2009-05-27 @ 19:37:35
URL: http://tings.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket Elmina! :) Jo jag älskar den med! Men blir nog snyggare med skuggningarna sedan :)

kramkram<3

2009-05-28 @ 18:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0