25/5-o9

Idag vaknade man upp brevid sin själsfrände och sken av lycka då man såg honom brevid sig. Drog upp mina tre rullgardiner och såg ut genom fönstret och såg riktigt mycket solsolsolsol!!!!! Blev ändå att sätta på sig mjukisbyxor och långärmat för det va det enda som jag kunde ha som inte satt åt på tatueringen.
Blev att få skjuts av Baby till skolan där ett prov skulle skrivas. Gick faktiskt väldigt bra kändes det som och skrev på det mesta! Det var den enda lektionen man hade. Naturkunskap. Blev sedan att käka och efter det drog klassen ner på stan för att invänta de två studiebesök vi skulle på. Slottet & Slottets Konstmuseum. Innan så drog vi en snabbis på Gina Tricot för att köpa ett linne, kunde inte ha den långärmade på mig, usch så varmt det var!

Klassen la sig framför slottet och solade vid fontänen och jag säger bra MYSFAKTOR på det !!! Riktigt skönt.

Så denna dag blev riktigt mysig <3

Bilder från dagen kommer förmodligen senare om Lina lägger över dem :D
och filmen! hihi




Nej nu tänkte jag ta och kolla klart på CSI och sedan Projekt Runway och äta en påse popcorn!

Ha det så bra så länge ! :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Snyggt linne :)

2009-05-28 @ 12:29:52
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0