7/5-09

Jo jag vet! Jag är usel på att blogga men det är så himla mycket som händer just nu så det går före! Skolan har satt igång igen, massa läxor och prov som måste pluggas till, umgås med baby och så har jag jobbat lite. Men iallafall

I måndags så började jag skolan igen efter 6 veckor! Kändes som om man redan har tagit studenten, riktigt konstig känsla, bara minnena som fattades kan man säga.
Idag blev det iallafall att kliva upp vid 09:00 även fast man är ledig idag. Hade klipptid hos kusin på Creative Zone  här i Uppsala. Blev inte så mycket förändring då jag vill behålla längden på håret nu till studenten men blev lite uppklippt, snelugg och jag blev av med mina SÅ slitna toppar! Det var nog det skönaste :). Superbra gjort kusin! Blev att vara en testkanin där, testade nya produkter på mitt hår och sen så lockade hon mitt hår med plattången så nu vet jag hur man gör det så ska testa det någon dag :).
  Var klar efter 1½ timme och då begav jag mig till Blomstercity där Sara var, så hon tog lunch och vi satte oss i matrummet och gjorde klart det sista med nomineringar och Klassens...... Så nu är det nästan helt klart! Blev lite kaos med alla pengar men nu tror jag allt är löst (Y).

Åkte sedan hem runt 14 och har hjälpt mamma och dammsugit deras hus, förstår inte riktigt varför jag orkar det men inte mitt egna hus som är så himla mycket mindre! haha lite knasigt det där men det är nog för att göra henne glad :)

Så tänkte ta en dusch nu för hårbotten kliar så förbaskat av alla de produkter hon använde, hårspray, någon gelé, glansspray osv.

Nej nu ska jag ta en dusch och lyssna på NRJ och sedan städa lite hade jag tänkt. Senare kommer också Baby så vi ska mysa riktigt rejält för jag saknar honom så otroligt!!!!


Kram på er


10 frågor

Vad är den finaste komplimangen du fått från en främling?
Just nu kommer jag inte på nått men jag skiter i komplimanger, så :)

Något pinsamt som hänt dig?
Finns mycket pinsamheter i mitt liv! Men jag kommer inte på någonting

Har du haft långa förhållanden?
Nja det längsta jag haft/har är det med Carl som fortfarande är underbart. Över ett år har gått. Så det är det längsta och det bästa jag har!

Vad gör du om 10 år?
Jag har 2-3 barn, är lyckligt gift med en underbar man som älskar mig. Jag bor antingen i en superstor villa eller i ett radhus nära stan. Har ett bra jobb med bra inkomst och reser ofta tillsammans med familjen! Min familj mår bra och är lyckliga

Är du nöjd med din kropp?
Nöjd och nöjd vet jag inte men jag klagar inte. Finns såklart saker man vill ändra på men jag är som jag är. Antingen att acceptera det eller göra nått åt saken så jag föredrar nog att acceptera skiten :)

Vad kommer du ha på dig på studenten?
Jag kommer att ha på mig en helvit tubklänning från Vila. Svarta höga pumps, och studentmössa såklart! Guldaccesoarer. 

Bästa känslan?
Lycka, kärlek och pojkvännen i ens närhet

Nämn något som du gjort med dina kompisar som var roligt?
Finns mycket roligt som jag har gjort så det går inte riktigt att berätta just det roligaste, men något att minnas från klass FL3 är nog Ålandsresan!

Vad är dina planer efter studenten?
Jag ska jobba i sommar på Blomstercity och lite på Bellis, sedan ska jag försöka njuta så mycket det bara går, eller inte!!!! Jag ska råplugga körkort så jag får det någon jävla gång. Jag bara skjuter på det hela tiden, sen så ska jag förmodligen i höst åka utomlands med tjejerna. Jag tar dagarna som de kommer helt enkelt!

Älskar du någon?
Ja självklart, jag älskar många och mycket! Men de som ligger närmast om hjärtat är min pojkvän Carl och min familj såklart, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0