19/5-o9

4 dagar sen ja. Hmm, vad ska jag berätta! Jo! Finns lite faktiskt. Har inte bloggat sedan i fredags så jag får faktiskt ta och skärpa mig riktigt rejält nu! Fy skäms alltså. Men iallafall, Fredagen bjöd inte på så mycket mer än att ta det lugnt faktiskt. Söndagen spenderade jag med Baby och mös lite, vi var också ut och åt med delar av hans släkt. Var sammanlagt 12 stycken. Men det va en upplevelse! Vi gick först till Lucullus där det va rätt mycket folk redan och vi hade inte bokat bord så vi försökte fixa det ändå. Vi frågade om man kunde dra ihop två bord så alla kunde sitta tillsammans. Det gick inte tydligen för de kunde inte komma fram då. bullshit enligt mig. Så resten av sällskapet gick ut en snabbis för att kolla om det var okej. så började ägaren tydligen dra isär borden som de innan hade dragit ihop åt oss och så kommer Calles pappa in och frågar varför han drar isär borden och så säger ägaren : Men ni ska ju inte äta här", såklart blir man riktigt sur så Micke sa " men då kan vi gå då" , blev ett ilsket svar tillbaka av ägaren som lät något som " Ja men dra, gärna för mig". Fyfasen så sur jag blev, usch!. Som man säger, kunderna har ALLTID, oavsett önskemål. De förlorade riktigt mycket pengar på oss alltså. 12 personer som skulle äta.

Så vi gick därifrån i en klunga och gick istället ner till Salt mittemot Flustret och där var det riktigt mysigt och de var så trevliga så, jag beställde in biff utan bea och mozarella. Vi fick vänta en hel timme på maten och när man väl får in den så får jag MED bea och MED mozarella. Så jag säger åt dem och sen när jag får en ny så har de bara PETAT BORT SÅSEN!! Tänk om jag skulle vara dödssjuk/allergisk mot något av ingredienserna?!. Nej usch så sur jag var, och Calle fick också in fel. Fick vänta en hel timme och så fick man in det man inte ville ha, ! Aja, inte servitrisens fel utan kockens. MenMen. Annars ett riktigt mysigt ställe, ligger bra till, helt okej mat, trevligt ställe helt enkelt!

Blev att åka hem till Calle efter och sova där för dagen efter så var det storprov i Kultur och Stilhistoria. Tog 3 hela timmer för mig att göra det, som alltid så satt jag kvar sist men vad gör man inte för att göra sitt bästa!
Tisdag: Prov idag på alla Krukväxter, gick faktiskt helt okej, bättre än förväntat!! Blev förvånad då vi fick sluta efter det. Skulle slutat 14:00 men fick åka hem innan 10:00 nästan. Men jag drog ner på stan och köpte BJ-biljett till 5:e Juni!! Sen köpte jag hem lite jordgubbar så de smaskade jag på för en stund sedan tillsammans med vaniljglass!

Imorgon blir det YTTERLIGARE 2 PROV! Nu i Religion, sen så är det slut! Iallafall nästan! Har en uppsats kvar att skriva på Projekt & Företagande om att analysera tankar kring projekt och YB. Så det känns faktiskt lite kul!

På torsdag blir det att jobba på Bellis fårn 10:00-16:00 sen hem och ladda!!

Fredag: Möta upp Natta runt 2-3 på stan kanske och äta lite, sedan beger man sig.
Mer säger jag inte men jag säger det på fredag eller lördag! :)

Nej nu ska jag sluta skriva här och ta tag i papperen istället! Som Martina sa:

Martina || Jag älskar dig Tommy säger: haha fan va jobbigt haha ja kom på en sak... bra de går för oss o plugga haha
  - јэѕѕісамаяіаösтluпd - pluggar säger: åhja sitter med ALLA papper i knät men inte fan pluggar jag haha

Så nu tänkte jag faktiskt PLUGGA på riktigt!

KramKram<3



PS: Jag saknar min älskling <3
Carl Fredrik Flyberg <3 Jessica Maria Östlund


Kommentarer
Postat av: Tessen

puss på uppdaterad bloggis :D lycka till på fredag raring! Kände att jag kanske inte skulle sagt något vid lunch...men jag trodde alla visste eftersom du pratat lite om det då och då..=/

2009-05-20 @ 19:20:30
Postat av: Jessica

Ja puss på uppdaterade bloggar :D ! Tacktack! Lär behövas haha, är supernervös! Men har Natta & Kusin med mig så det går nog fint ! :)Det är lugnt! Inga problem tjejen ;) Kram Kram <3

2009-05-21 @ 18:31:40
URL: http://jessicamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0