---

God förmiddag! Eller vad säger man :) Här sitter jag ensam då Calle åkte till jobbet för cirka 1½ timme sedan. Han kom till mig sent igår kväll och gud vad jag saknat honom! Ändå har jag inte varit utan honom allt för länge. Vi låg och kollade film, lagade mat då jag inte ätit ett skit på hela dagen då jag varit så himla trött och seg. Men sent igår kom en sprängande huvudvärk med som jag aldrig brukar ha! Så blev att ta värktabletter och ligga nerbäddad under två täcken med den jag älskar. Då blev det genast mycket bättre ! :)

Nej nu ska jag springa ner till posten och kika om mina bilder har kommit ! :)

Sen blir det att fixa sig lite snabbt för om cirka en timme ska jag in till stan för att ha körlektion. Sen hem och ta det lugnt :) Får se om jag drar in till Baby senare :)

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Tessen

kul med både myspys igår kväll och bilder!! :D Framkallat lite olika? =)

2009-11-09 @ 15:02:22
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0