27.Nov.2009

Sitter här med Maria Mena i högtalarna. tänkte ta en varm skön dusch och sedan hoppa isäng. Varit en lång idag och det kommer den bli ända tills på tis/ons!

Är riktigt trött i både händer,ben och skalle men jag ger mig inte! Jag ska jag ska jag ska! Skulle kunna sitta hela natten om det nu är så! Ska jag kanske det? Nej tror jag tar en timme i taget! Måste få sömn då det blir 10 timmars jobb imorgon ungefär!

Saknar Calle så otroligt mycket! Han är inte långt härifrån. Tack och lov! Skulle aldrig aldrig kunna vara utan min pojkvän mer än några dagar. Så mycket älskar jag honom! Tackar gudarna för att det är han och jag <3

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sova! Ska jobba imorgon,söndag,måndag och torsdag. Jobbar en timme innan öppning sedan jobbar jag över 2-2½ timme efter med så det är att ligga i! Men man glömmer bort klockan så det är skönt det :)


Natti Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0