28.Nov.2009

Godkvällers! Sitter här inlindad i handduk och ska närsomhelst lägga mig för att sova. Blir en lååång dag imorgon. Har jobbat över 8-9 timmar dessa 4 dagar som jag jobbat.

När jag väl kom hem idag så stod jag i garaget med pappa och gick igenom bilens alla delar osv. Var riktigt intressant! Framförallt när pappa är så kunnig när det gäller bilar. Eller mer bilmekk än modeller osv. Han är bilmekaniker i grunden så han är vår allas lilla verkstad! Blir så glad av pappa. När jag ser han prata om bl.a sådant som intresserar honom. Han vill inte sluta prata. Det är glädjande verkligen :)

Nej nu ska jag sova! Blir jobb 09:00-17(18) imorgon sedan ska jag hem till baby förmodligen! :)
usch inatt kommer jag sova dåligt tror jag. Inte kul! Men har så mycket i skallen så man blir helt tokig!

Natti Natti!


Kommentarer
Postat av: Tessen

jadu, liiite sliten känner man sig efter denna helg..hualigen!

2009-11-29 @ 18:23:44
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0