AH!!

Åker snart ner men tänkte bara snabbt skriva av mig lite! Förstår mig inte på människor som inte hjälper varandra med vad de behöver! Kan vara allt från en lärare på mellanstadiet till en läkare på Akademiska. Inte för att det har hänt mig men det som jag just nu irriterar mig på är den körskolelärare jag har. Att prata i telefon och vara frånvarande de 40 minuterna jag kör är inte acceptabelt! Jag är 100% säker på om jag hade valt en annan körskola så hade jag garanterat suttit med ett körkort i plånboken. För det är pga läraren som jag inte utvecklas så fort som jag vill! Jag blir så arg, jag kör som en gud enligt mig själv men det är det att läraren inte informerar och berättar vad som ska förbättras. Utan det är allt förutom sakerna som jag ska förbättras på som läraren talar om.

GAH! Nej nu ska jag ta den jävla sprutan! Hörs efter det, usch jag har fobi verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0