Älskar att jobba!

En långdag på jobbet idag verkligen! Hade som sagt annons i UNT på att det va halva priset på ALLA kruk och snittblommor i hela butiken idag. Så vi hade att göra! Köer hela dagen idag, men jag gillart! Jobbade över 2 timmar för att det va så mycket att göra inför imorgon då det ska fyllas på i butiken HELT imorgon. Det är helt tomt nu! Och de som varit på Bellis vet hur stor den butiken är ;)
Missade såklart bussen PRECIS så där satt jag 50 min och nästan grät för att jag va så förbannad på bussen som bara körde förbi mig när jag sprang över övergångsstället.

aja, nu är Calle hos mig sedan några timmar tillbaka. Han dök bara upp och jag älskar när han gör så! Likadant när jag gick in i duschen före honom och ropar på honom. Så kommer han in genom dörren med ett durkslag på skallen haha. Han är för rolig, bla därför jag älskar denna mannen :)

Nu har desutom mamma och pappa kommit hem från Egypten och jag har verkligen saknat dem! Såklart va de nästan svarta(av dem har jag ärvt brunheten;)) och de har haft det superbra :) Fick parfym och godis av dem, jag gillar't ! :)

Imorgon blir det att ta det lugnt, plugga och kanske köra in till stan med mamma och handla :) Soprent här hemma ;) Calle ska jobba så ! :)

Nej nu ska jag krypa ner under täcket och kika film med baby :)

Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0