Andra gången!

Sådärja! Nu är boken utläst, för andra gången och jag VET att jag kommer läsa ut den 2 gånger till innan jag har teoriprovet. Vilket jag inte vet riktigt än! Ska höra med receptionisten imorgon om hur tiderna ser ut osv. För imorgon är det kurs som gäller för mig. Mellan 14:00-17:00 ska jag sitta och lyssna då det är Riskutbildning 1. När den är klar så är det bara att boka! Men jag funderar på att ta 2-4 lektioner tid bara för att finlira på sakerna!

Boken är iallafall utläst och jag tänkte nu packa lite smått då jag ska in till Baby ikväll. Vet inte riktigt när han åker från jobbet (jobbar i västerås idag) så jag får vara redo helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0