Dagens

Sitter här med Orange Sky - Alexi Murdoch. Älskar den låten! Ni O.C fan gillar nog den ;)

Var som sagt på middag hos Johanna igår och det bjöd på riktigt god mat. Italiensk pastasallad med tillbehör! Mumma. Men jag åkte hem lite tidigare pga lite småsaker och när jag kom hem så satt mamma,pappa,Classe och Annica och spela spel så jag joinade dem. Skulle ropa på Nisse och in kommer Lurven!!!!!! Efter 1½ månad snart så dök han upp för andra gången. Han var verkligen inte sig själv. Fy va rädd jag var. Han skrek,revs,morrade och fräste som fasen. Sprang runt runt runt i huset. Slutade med att jag kasta ut han då han bitit och rivit mig. Nej det får vara nog!

Kom isäng runt 01:30 med världens jävla huvudvärk! Såklart vaknade jag mitt i natten av ännu värre värk. Gick upp, drack vatten,sköljde ansiktet och tog en alvedon. Sedan försökte jag somna om men det va inte lätt med den huvudvärken! Sitter här nu med lite tryck i skallen. Inte roligt inte :/


Om nån timme eller två tänkte jag och pappa köra stan runt och sen plocka upp Jonas hos Carro :) Sen åka hem,packa och åka in till Baby! Saknar han så jävla mycket, vill bara krama krama och åter krama sönder honom <3Han är mitt allt verkligen, skulle inte klara mig utan honom !!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0