Dagens kurs - disaster?

Godkvällers! Usch vad seg jag är, kan nog bero på den nästan 4 timmar långa kursen.Visst jag fick en helt annan syn på allting men det fanns svagheter! Kommer till det senare.

Vaknade iallafall hos Baby imorse och alltid lika mysigt. Åkte till stan för att äta lunch och sedan begav jag mig till körskolan lite tidigare för att fixa lite saker. Men det blir att fixa det imorgon istället då det va så mycket folk där.

Men min underbara*hosthosthost* lärare påstod att jag hade problem med att lära mig teorin, men vem fan är det som suttit och läst ut körkortsboken 2 gånger och den andra boken 1 gång? Och än är jag inte klar. JAg känner mig sågott som klar på teorisidan. Mer körningen jag är rädd för. Så förstår inte att han kan säga så till mig att jag inte kan teorin då det är HAN som är min KÖRlärare. Inte TEORIlärare. Så blev så irriterad och nästan skrek rakt ut att jag inte har ett dugg problem med inlärning av boken då jag kan den nästan utan och innan nu. Bara småsaker som t.ex under och överstyrning men det är bara att läsa sidan en gång till så sitter det sen.

Så ska ringa runt och fixa lite saker imorgon.

Nej nu väntar det ett varmt bad och tänkte läsa nya BlomsterBranchen som damp ner i brevlådan idag ! :) Lite inspiration inför vinterns tråkiga färger skadar ALDRIG :)

Hörs sen ! KramKram

(Kommer en dagens outfit i nästa inlägg)

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://korkortonline.se/teoritest/



testa provet där , 65 frågor :)

2009-11-11 @ 22:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0