Nov. 5, 2009

HejHej, ännu en dag som nästan är över. Sitter här och tänkte snart böka ner mig framför bärbara och hjälpa calle att kvittoredovisa. Måste göra det känner jag då alla kvitton har legat här alldeles för länge!

Idag har jag dammsugit åt mamma och pluggat så mycket jag orkat! Tänkte sätta mig ner och plugga ännumer nu för jag har inget annat för mig.

Imorgon blir det att köra in till stan med mamma för att åka runt till bla Himla,Mix Mix(jag ville dit) och sen till Maxi och storhandla! Jag tänkte gå förbi Lindex och försöka hitta en snygg top att ha på mig på lördag då jag ska till Issa för hon fyller år! Vi ska vara några stycken där, äta och dricka gott och sedan ta en utgång på det :) Så får helt enkelt kika. Men blir nog ett par svarta lackleggings, höga pumps och något snyggt linne till som är utöver det vanliga :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0