färgning om och om igen!

Blev en myskväll med baby igår, åkte till Gränby för att kika efter ett linne till mig men fann inget snyggt så åkte därifrån tomhänt :)

Blev att kolla lite på Idol sen ta det lugnt, låg mest i sängen och mös hela kvällen :).

Åkte hem tidigt imorse då calle skulle åka iväg och vara med på en ny musikvideoinspelning men mer säger jag inte ! :) Så här sitter jag nu med hårfärg i skallen - IGEN! ja jag vet men igår blev helt misslyckat. Fläckigt och hade missat hur många ställen som helst så nu försökte vi igen!

Om några timmar ska jag dra in till Johanna för att sedan dra oss vidare till Issa där det bjuds på middag och god stämning! Mys Mys :)

Hörs lite senare, ska ta ur färgen nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0