Från gårdagens bravader

HejHej :)

Igår blev det god middag hemma hos Isabelle med några människor :) Runt 23:30 var vi nere på stan och gick in på Kalas, och enligt min åsikt så var People bättre, mer drag osv och mer folk man kände. Kalas var segt och massa äckliga människor där.

Tog sedan taxi hem med Johanna till henne för att sova, klockan var väl runt kvart i tre eller något. Och taxichauffören var inte att leka med, så vidrig och äcklig så det inte var sant! Jag satt i bak och johanna ifram och hon smsade mig och skrev " hjälp" då han pratade om så privata saker. Fy man blir ju rädd!

Blev bråk osv, vilket var tråkigt så polisen blev inblandad men jag hoppas att det går bra med allt.

Iallafall, här har ni lite bilder från gårdagen!













Denna bild får avsluta detta inlägg. Tänkte dra in i andra huset nu och kika lite tv. Är riktigt trött.

Imorgon blir det körskola, sista lektionen hoppas jag! Sen får vi se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0