Massa Massa Massa mandelmassa!

Idag har jag gjort massor av saker men INGENTING av det jag MÅSTE GÖRA! Suck. Blir att sätta sig nu och göra allt som måste fixas.

Beställde nyss ett till Kit med ID.Smink
:



Plus några saker till. Räkningen gillas inte men det är värt pengarna. Får allt för så mycket bättre pris från henne jag köper så detta är superb!

Har fixat och donat lite sedan jag kom hem från stan. Körningen gick fint och nu tänkte jag ta av mig sminket och bädda ner mig i soffan!

Bilder kommer upp senare på allt fint jag gjort idag med blommorna små! :)
Fan kommer sakna sönder Calle under dessa dagar då vi inte kommer att hinna ses då jag jobbar så mycket har massa med saker att göra efter :( Men runt tisdag eller nått ses vi förmodligen!

Om 1-2 timmar ska jag ut och köra med pappa :) Han slutar lite tidigare idag så passar på!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag är också bar på att göra sånt man inte måste göra och skjuta fram allt som man verkligen borde göra! hihi :P

Jättefin blogg förresten! <3

kika gärna in på min!

2009-11-26 @ 18:29:04
URL: http://sofiajannadi.blogg.se/
Postat av: YVONNES

Jag har aldrig använd mineralsmink, är det verkligen så bra?

2009-11-26 @ 20:15:41
URL: http://layvonne.blogg.se/
Postat av: YVONNES

Jag hittar tyvärr ingen i min hudton, är för mörk

2009-11-26 @ 21:05:39
URL: http://layvonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0