Mrökbrun

God förmiddag, tänkte nu bädda ner mig i soffan med alla körkortsböcker och plugga 4 timmar framåt! Sedan laga mat till bror och mig och efter det fortsätta. Det låter väl nice? Jag gillar det iallafall!

Så nu blir det att fokusera och verkligen gå igenom det jag är någorlunda osäker på vilket är start i backe, parkering osv.

Jag och Johanna har en plan inför lördag då vi förmodligen ska till Sthlm för en rolig sak i Frihamnen ;) Mer säger jag inte! Vi får se hur det blir osv :)



Mörkbrun there is. Dock så ser det ut som svart men jag färgade om håret efter denna bild då det var fläckigt och ojämnt. Men nu ser det fint ut!
Btw, nu börjar längden komma ifatt! :)

Kommentarer
Postat av: johanna

BRuttan jag bangar inte på lördag :D jag vart as sugen:D

2009-11-10 @ 12:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0