Natti Natti

Team Ola vann Körslaget och det var helt rätt! Han gjorde låtarna så jävla bra idag, fick rysningar av sista låten. Wow alltså!

Nu tänkte jag packa fram det sista då jag jobbar imorgon så vill gärna ha allt framme redan kvällen innan. Slippa stressa liksom. Sedan ta en varm varm dusch och krypa ner i sängen :)

Och har inte sett min Saphira idag heller :( Hon kommer alltid, och framförallt när det spöregnar utanför ( Saphira är min katt), ja det låter töntigt men vafan hon är min och jag klarar mig inte utan hennes närvaro! Vart är hon, hon får inte heller vara försvunnen då Lurven försvann för en månad sedan eller så. Håller tummarna att hon/de är på upptäcksfärd bara!

Hörs imorgon efter jobbet :) Blir mycket att göra imorgon då vi haft annons i UNT hela helgen!
Sov gott för det ska iallafall jag! :)


Kommentarer
Postat av: Tessen

nejmen åh, vann manskören! Det låter verkligen speciellt när det bara är män^^ Även om jag först tyckte att det bar lite diskriminering..Röstade du något? :)



Hoppas Saphira tittar förbi dig snart!

2009-11-15 @ 10:16:58
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0