Stan

Regn och rusk utanför men vad gör det! Åkte in till stan med mamma imorse för att handla lite, jag körde hem då pappren låg i pappas bil och han jobbar ju precis utanför Maxi och bygger nya rondellen där så gick över till honom och hämtade skylt och papper :) Har lite svårt för mammas bil då den går så ojämnt. Supersvårt att hålla hastigheten jämnt. Det är en vanesak helt enkelt :)
Införskaffade en julklapp till baby med men fler ska det bli ! Har dock ingen aning om vad jag ska ge till mamma och pappa, de är svårast. Bror min vet jag redan vad jag ska köpa så det är lugnt:)

Calle sov som sagt här inatt vilket jag älskar! Så han låg och sov när jag åkte till stan och när jag kom tillbaka låg han fortfarande och snosade :) Så la mig och mös lite med honom innan han skulle åka och jobba :)

Och gissa vad! Lurven är tillbaka! Efter 4 veckor, dock är han helt förändrad :( Verkligen inte samma katt som va hos oss för några veckor sedan. Han gjorde revir i hela huset och bråkade med Saphira, morrade och allt. Innan va han en lugn katt som bara låg still om dagarna. Pep såfort han var hungrig, låg i famnen på en osv. Han va en underbar kissemiss men nu vet jag inte vad som hänt :/

Aja nu ska jag städa lite här innan det är dags att hjälpa mor min med maten! Tänkte plugga efter maten och fråga pappa om han och jag kan åka ut och köra lite :) Han kanske vill vila då han kom hem sent från Egypten igår kväll och gick upp 5 för att jobba imorse så han är nog trött stackarn :(

Har fått lite papper på posten nu idag så nu blev jag nervös. IGEN!! Men det återstår att se vad som händer helt enkelt



Kommentarer
Postat av: joanna

Hej Jessica!

Är hankatten din kastrerad då? För våra hanar har blivit helt konstiga när de blivit könsmogna. Skrikit, pissat inne, rymt hemifrån. Sen efter kastreringen så var det lugna gatan igen.

/Joanna

2009-11-17 @ 20:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0