Telefonsnack

Idag har jag inte hunnit så jättemycket. Ringt till 3 om att flytta över att nummer till mitt nya abonnemang så jag slipper gå runt och bära på två mobiler(vilket jag gjort i 4 månader men). Ringde sedan till trafikskolan för att boka två lektioner till och sedan en Utbildningskontroll den 2/12. Efter det bokar jag uppkörning och innan den 24;e hoppas jag att körkortet är mitt! Beror helt på tiderna och på mig själv men jag ska försöka ge allt!

Sen när pappa kommer hem så ska jag köra gärnet! Och med Calle ska jag träna skyltar, regler osv :) Han är allt min lilla extralärare ! :)

Nej nu ska jag gå och plugga lite teori(kan aldrig bli för mycket) och sedan börja laga mat om 1½ timme eller så :)

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför bokar du inte bara uppkörningen nu?:S tills typ 5/12 typ?? så vet du säkert att du får uppkörning i december..

2009-11-12 @ 15:38:22
Postat av: 2I1N3A

svar: Hej! Brickan kostar 50 kr! Sedan väljer du en kedja mellan 30-80 kr! =) Den på bilden kostar 30 kr!

2009-11-12 @ 16:43:10
URL: http://iinaaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0