-----

Precis proppat i mig en god måltid som bestod av potatisgratäng och kycklingfilé! Mätt och belåten är man verkligen :)

Som sagt målade jag fönster åt pappa idag så har bara några lager kvar så är jag klar sedan!



Blev som sagt att rensa garderoben och byrålådan och det behövdes kan jag säga er! Jag använder inte ens 1/5 av alla mina kläder men tammesjutton lägger jag tillbaka allt i lådan för jag får tanken " jag kan säkert använda denna tröja till de jeansen, men så är det just så att jag ALDRIG använder de jeansen.



Blev så fint tillslut så nu vågar man öppna garderobsdörren, innan flög nästan allt ut! Så ska det då inte vara :)

Nej jag tänkte faktiskt ta mig ett varmt bad för att ta hand om mig själv lite, bara vara, sedan kommer Calle lite senare så vi får se vad vi hittar på, tv eller något sånt kanske :)

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0