Dagens

Om jag är helt slut? JA!

Tänkte att jag skulle lägga mig tidigt igår kväll för att vara utvilad inför idag då jag hade lite "viktiga" saker att göra. Slutade med att klockan passerade, jag vet inte NÄR jag somnade för jag vägrade att kolla på väckarklockan för då skulle jag få ännumer ångest över att jag inte kunde somna och då skulle det bli att jag aldrig kunde slappna av. Men nångång runt 3-4 somnade jag och skulle upp 6. WIHO!

Vaknade 06:50 och fick smått panik då bussen skulle gå kvar över. Aja bara att fixa sig snabbt, packa det man skulle ha med sig och sen bege sig. I made it.

Körskola blev det tidigt på morgonen och som alltid så är jag så himla nervös innan, det är nog bara för att jag ska kunna prestera bättre. För ni vet väl med en måttlig nervositet och stressnivå så presterar man bättre? ;) Man har ju läst på, är ju illa tvungen så :)
Gick superbra att köra iallafall! Såfort jag sätter mig bakom ratten så släpper all nervositet å allt skit. Det är allt bra det :) Imorgon blir det att köra igen och då blir det landsväg berättade han, det är lätt som en plätt tänkte jag då jag kört mycket på landsväg med pappa! :) Så det är skönt det.

Efter det va det ett möte på AMS jag gick till, för att vara  ärlig så fattade jag inte ett skit om va de pratade om i 1½ timme. Kan ha berott på sömnbristen. Men jag fick känslan att jag inte passade in i nått av det hon berättade om.

Åkte tillbaka till Calle runt 11 för att sova vidare! Kunde inte somna då heller så låg mest i dvala och halvsov, skönt det iallafall.

Har nu bokat Riskutbildning 1 med så den äger om 2 veckor ungefär och efter det så är det uppkörning för min del! GAH! Aja, som Moa sa, det kommer gå bra, bara du litar på dig själv så går det :).



Fick hem mina puddingar idag! Sitter som en smäck! Går upp över knäskålen så i vinter slipper man frysa ;)

Kommer kanske upp en video från när jag va "ut" med Natta,Mimmi och Sara! Stay Tuned ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0