-.-----

Kollat klart på b-skräckisen vid namn " Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren". Jag trodde den skulle vara bättre än vad den var. Den serien som jag kikade på innan som hade namnet "Harper's Island" har tagit allt från " Jag vet fortfarande vad du......."

Jag skulle ha träffat Calle ikväll men han ringde från jobbet och sa att han skulle till stuido me Linus och göra en låt inför något, mer säger jag inte :). Vi får vänta och se helt enkelt!
Så jag blir hemma ikväll och har ingen aning om vad jag ska göra, får väl läsa lite teori för imorgon ska jag köra 10:55. Måste prata med dem angående förra lektionen som blev inställd pga bilnyckeln.

Jag skulle ha träffat Natta imorgon men Calle hade tagit ledigt för min skull hela dagen imorgon och ville att vi skulle hitta på något mysigt så jag fick tyvärr säga till Natta att vi får ses någon annan dag.
Blir väl middag och sedan bio för mig och Calle :) Jag är ledig på tisdag så det är skönt! :)

Nej nu måste jag hitta på nått att göra :)





Snart dags igen känner jag! Mer redigering :)

Nej nu måste jag göra annat innan jag ruttnar!

Hejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0