Dagens

Helt död! Jag orkar knappt skriva men gör det för att inte må dåligt över det ;) haha. Nej men jag jobbade iallafall idag, vaknade upp brevid Calle. Han ville så gärna skjutsa mig så jag fick lite sovmorgon :). Dagen var iallafall jättejobbig då jag frös som bara den! Inte kul att vara förkyld samtidigt.

Iallafall, jag slutade 18:00 och åkte hem, sedan dess har jag bara tagit det lugnt, hjälpt Anna med att göra klart loggan till deras UF- företag ;).







Fick hem mitt armband igår som jag hade beställt! Så fint det är :)
TackTack!



Nu börjar jag äntligen få längd på håret, eller längd och längd är det inte men det är längre än sedan studenten! Det känns bra, men jag ska ha där min hand på högra bilden är ungefär. Jag vill iallafall ha där! Fatta snyggt det skulle vara, plattat och rakt smalt hår. GRR på mig själv ;) haha


Sista bilden är så himla söt! Hans lillebror Linus, underbar kille:). Han vill bli buren hela tiden och kramas, han har underbara syskon och en underbar familj så inte undra på att han är en toppenkille den där Linus ! :)


Nej nu blir det sömn för min del! Ska jobba imorgon mellan 13:30-17:00 :)
Ta hand om er allehopa och släng iväg kommentarer om vad ni vill se i min blogg :) Mer fotobilder? Mer naturbilder?Mer egobilder? haha nej men släng iväg kommentarer som om det vore skräppost! ;)

Sov gott! :)

kramkram




Kommentarer
Postat av: Tessen

verkligen RAWR på dig Jess :D Gillade inlägget, lagom av allt ju! PUSSpannkaka!

2009-10-06 @ 22:55:00
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0