hhh

En lååååång sovmorgon blev det för mig, riktigt skönt :) Jag ska börja jobba om cirka en timme så jag ska börja fixa mig hade jag tänkt :)

Det blåser riktigt mycket ute och det blir säkert att jag ska vara ute mycket (Jobbar på Ramsta idag). Bara att ta på sig ordentligt med kläder! :)



Jag har ibland sådan fantasi så jag tog ett stort lecablock och spraymålade det vitt för att sedan ställa/lägga den på golvet och ha små ljus på rad eller små krukor med blommor i. Ska nog införskaffa det på lördag då jag jobbar :) Finns mycket små och fina blommor där. Krukor har jag redan :)


Före


Efter

Nej nu måste jag fixa mig ! :)

Hörs då jag slutat, kramkram


Kommentarer
Postat av: Anna

Joo, förfan !! Grejjen var att jag kollat med en anna tjej först innan ja snacka med dig. Men hon visste inte om hon hade tid riktigt. Det är hon som brukar fixa. Så jag hade skickat mina bilder till henne och så redan. Och sen kollade jag med dig och du kunde ställa upp :) Sen var jag inte inne på bloggen på ett tag, kanske som du sett. Och sen fick ja ett sms av den här tjejen att hon hade fixat allt. Och hon har mitt lösen och allt så när jag loggade in så så den redan ut såhär haha :)

Absolut inget illa menat !! Kramiss <3

2009-10-08 @ 09:56:31
URL: http://nets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0