hemma

Som ni kanske anar är jag huuuuur trött som helst idag! Jag hade packat en väska full med badkläder och kamera och var redo för en körlektion och sedan nautilus men Natta stackarn smsade mig runt 8 och berättade att hon låg hemma med feber så vi ställde in våran lilla mysdag så den får vi ta någon annan dag helt enkelt :)

Jag skippade också därför Nautilus för att åka hem och vila istället då jag inte är helt frisk. Nu sitter jag här och tar en paus från städningen. Jag tog lite foton på hur det såg ut innan jag plockade och donade så dem lägger jag upp lite senare då jag orkar föra över bilderna :)

Jag tänkte boka tid hos min kära kusin Madde för att klippa och färga håret men jag vet då inte vilken färg! Jag är sugen på att bara toppa håret och inte göra så mycket mer, det är så himla slitet men samtidigt vill jag spara längden då jag har kämpat så himla mycket för att få håret längre.



Dessa färger gillar jag starkt. Men i den vänstra bilden skulle det va snyggast att ha lite brunare nyans i med :)
Jag får nog ta en tripp till Creative Zone någon dag ! :)

Nej nu ska jag fortsätta städa lite så hörs vi senare :)

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0