natti natti

Hej och hå! Egentligen orkar jag inte sitta här, sängen är nog min bästa vän. Men va liten sugen på att skriva :). Idag var det körskola tidigt imorse klockan 07:45. Sen efter det direkt till jobbet för en heldag. Riktigt mycket att göra! Helt sjukt, köer och aldrig lugn och ro. But I like it!

Imorgon blir det att köra till(ja jag ska köra ;) ) till Västerås för att köra halkbanan. Så blir 4-5 timmar där då det är en kurs samtidigt. Sen hem och ta det lugnt för på lördag ska jag på middag med jobbet!

Nu blir det att bädda ner sig för det gäller att vara pigg imorgon ! :)


Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Tessen

Ladda Ladda Ladda och lycka till raring :D

2009-10-29 @ 22:34:53
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0