PEPP!

Som ni ser är det en ny design! Igen. Ja men förra kändes inte personlig, kändes inte som Jessica. Men nuså är det bättre.

Igår kom Calle till mig och vi tog det lugnt, kolla tv och bara var. Idag åkte vi in till stan men han släppte av mig för jag skulle göra lite ärenden på stan och han skulle jobba. Jag träffade Natta så hon gick med mig hela rundan :) Gjorde besök på AMS och sen lite kikande i butiker osv :)
Åkte till pappas jobb för att åka hem med honom. Jag körde hem vilket gick väldigt bra:) Hem och åt en snabbis och så åkte vi ut igen i en timme ungefär. Mörkerkörning är bara bra träning! Hålla koll på hel/halvljus, placering på väg och allt därtill. Nästa fredag är det halkbana för min del då jag har bokat det. Och eftersom mina körlektioner är över innan dess tror jag så kommer det vara ett datum bokat för uppkörning och teori inom några veckor! Så nu ALLA minuter och timmar då jag ej har nått att göra så ska jag spendera mina ögon i körkortsböckerna. För nu jävlar är jag pepp!

Imorgon blir det att plugga då jag inte har nått att göra då.

Och Grattis till Eric Rox som gick vidare andra grillningen från svt.se/melodifestivalen! Se till att rösta på Calle och Linus så de går vidare webbjokern ända fram till en plats i melodifestivalen! Det ni gör för att detta ska ske är att sms;a texten 040 till nummer 72470 och ett sms kostar 3:60:-

Vore jättesnällt!
Nej nu blir det en dusch och sedan faktiskt se tv, eller om man skulle plugga? Jag gör båda sakerna ;D !


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0