rensa garderoben osv.

HejochHå!

Har inte så mycket att säga men jag drömde iallafall mardrömmar inatt, jag förstår inte varför! Jag hatar verkligen mardrömmar då de verkligen kan kännas så himla äkta. Usch!
Ikväll kommer nog Calle hit! Ska bli riktigt mysigt :) Framförallt när vädret är som det är, att burra ner sig i sängen med tända ljus och kolla på tv :) Det gillas!

Calle ska jobba nära mig imorgon på Mickelsmässmarknaden i Örsa, så han sover väl förmodligen hos mig inatt :). Då han jobbar tänkte mamma,pappa och jag åka in till stan för att göra lite ärenden och den som kommer att köra är såklart jag ;) haha. Blir väl Ö&B,Ikea osv :). Och dagen efter har jag min 7;e körlektion :)

Tiden går så himla fort verkligen, nästan lite läskigt :O

Nej nu tänkte jag rensa i min garderob och byrålåda då jag har så jävla mkt skit! Ska hälla ut ALLA mina kläder på golvet och sortera i tre högar - slänga-ge bort-behålla. Så lägger jag upp en bild på allt senare ikväll :)

Stay Tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0