Wihoo

Sitter här och pratar med Natta och Mibbe på msn, Natta länkar mig superbra musik till Spotify medans och jag Mibbe har en diskusion om han ska torka golven eller ej. Spridda ämnen men ju mer spridda de är desto mer spännande är det!


So what if it hurts me?
So what if i break down?
So what if this world just throws me off the edge
My feet run out of ground
I gotta find my place
I wanna hear myself
Don't care about all the pain in front of me
Cause i'm just trying to be happy, yeah
Just wanna be happy, yeah




Äntligen börjar håret växa, måste dock färga det snart. Men har ingen aning i vilken färg! Trivs rätt bra med den jag har
Får helt enkelt vänta och se!


Nu blir det att packa lite inför imorgon, måste ha jobbarkläderna framme och allt annat så jag slipper stressa imorgon bitti
Hellre tar jag en längre sovmorgon! :)

Kanske blir utgång på fredag, får se hur det blir med det! :)

KramKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0