jobb

Att man kan vara så trött! jobbade 10-15 idag med Monica och jag säger då det. Jag är glad som har fått hamna där :) Jag mår så bra när jag är där, jag känner mig bäst ärligt talat. Som en i gänget!

Imorgon och söndag blir det jobb fast på Bellis. Sen jobbar jag tills på onsdag så har fullt upp! Dags att sova tidigt så man är pigg imorgon.

Jag shoppade en assnygg, ja vad det nu kallas haha,



Från Fishbone kommer den och denna blir snygg till allt från en tröja under till en snygg tajt klänning ( Den svarta med dragkedja som jag la upp för någon vecka sedan, från söndag tror jag).

Just nu väntar jag ett samtal och sedan blir det in till mor och far för att kika lite tv :)
Kan väl lika bra städa lite medans väntandet.

KramKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0