Kärlek

Aja får väl skriva lite kort om hur dagen har sett ut. Målade klart kortsidan av stora huset som jag har dragit ut tiden på så mycket! Sen gick jag och pappa ut i skogen för att plocka lite kantareller, han har så ont i ryggen så han måste röra på sig för att inte ha så ont :(. Såklart skulle Lurven(Den katten som någon inte ville ha längre, som kom till vårat hem) följa med hela rundan i skogen. 1½ timme sprang han runt med oss och jag höll på att trampa på en huggorm, inte liten den va! Sätt ihop tummen och pekfingret(tror ja det är(?!) så får du en ring, så var den i diametern. Ja jag vet, det är rätt stort! Och jag har aldrig hoppat så högt tror jag.

Jag trodde som sagt att Calle skulle komma hem idag men fick detta sms för en stund sen:

" Hej Älsklingn, vi har stannat på vägen för att knacka. Så vi är på väg nu igen. Tar 2 timmar till gävle, kollat alla möjliga sätt för att komma hem till dig, men det finns inget. Saknar dig så mycket. Vet inte om jag orkar vänta tills imorgon för att träffa min lilla pralin. Men det finns väl inte så mycket mer jag kan göra just nu. Älskar dig mest på denna jord! Nästan så jag fortfarande inte fattar att det är du och jag ibland. Men det är det :) Så glad för det! Kyssar"

Okejdå, du är förlåten ;) 1½ år snart och man får såna sms, det är verkligen lycka! Kärleken bara växer och växer mellan oss två. Det är något speciellt med den kärleken vi har. Det är något som jag saknat men nu har! Och jag släpper detta aldrig!



Där har vi iallafall Lurven som vi kallar honom! Vi har inte kommit på nått "riktigt" namn än :)

Nej nu blir det lite nachochips,kexchoklad och tv för min del! Hörs imorgon. KramKram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0