.m.

HejHej!

Jag förstår inte hur jag kan vakna så jäkla sent! Imorgon ska jag ställa klockan på 9 så jag får lite nyttiga saker gjorda. Vaknade nästan precis 12:00 idag och insåg att halva dagen var försvunnen! Hemskt :(

Iallafall, nu har jag målat klart mitt hus så nu är det bara en liten del kvar av stora husets framsida!

Ska ringa Calle närsomhelst och höra vad han har för sig, sedan tänkte jag sätta mig framför teoriböckerna då jag ska ut och köra med pappa ikväll så lite skönt att ha läst ut boken förmodligen!

Imorgon utgång! Delar av klass FL3 ska ut vilket ska bli mysigt ! :) Kameran följer med såklart!

KramKram


Kommentarer
Postat av: lina

va duktig du är som pluggar teori!! önskar jag också hade motivationen, då skulle jag nog redan haft körkortet.. meep, puss på dig :*

2009-09-17 @ 21:24:30
URL: http://lajnakajnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0