Mörbultad?

Jag säger då det! Jag är nästan helt mörbultad!

Jag gick upp 07:45 imorse då jag kvällen innan hade packat ner badkläderna och tagit fram kläder. Klädde på mig och sminkade mig och gjorde iordning frukost. Jobbade 09:30-16:30 med Linda idag, gick riktigt bra faktiskt.

Efter det drog jag ner till Nautilus, Simmade några rundor och sedan blev det stretching och bastu efter det. Sedan det bästa. SOLNING. Såklart så brände jag sönder rumpan, som vanligt då! Åkte hem med 19:15 bussen och sitter nu här och tar det lugnt. Tänkte närsomhelst sova faktiskt. Ska jobba på Ramsta Skola imorgon så lika bra att vara pigg då det blir en heldag imorgon. Måste gå upp runt 07:00 imorgon så.

Efter det åker jag nog in till min man <3. Då han kommer hem redan ikväll/har kommit hem men eftersom jag jobbar imorgon så kunde vi inte ses ikväll. Men jag klarar nog en natt utan honom :).

Nej nu får ni ha det så bra! Föresten, jag vill höra vad ni gjort i helgen! :) Slå iväg en kommentar.

KramKram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0