sömn


Sitter här och filosoferar till Martin Stenmarck - 1000 nålar. Jag funderar på hur mitt liv har utvecklats och hur jag har kommit än så länge i livet. Allt från bra till dåliga stunder. Från bra till hemska förhållanden. Från en skola som förstörde mitt inre till en skola vid namn Tiunda som gjorde mig så himla lycklig. Jag blev så uppskattad och lycklig för en gångs skull. Ni i 9D gjorde mig lycklig omedvetet. Och sen när de tre snabba åren hade gått var det dags att trippa vidare och för mig blev det Ekebygymnasiet,floristlinjen medans alla andra från min dåvarande klass valde alla skolor förutom Ekeby. Och nu sitter jag här. 6 år senare från den dagen jag började på Tiundaskolan. Helt sjukt! Kommer ihåg det som om det vore iförrigår. Och för några månader tog jag studenten med bra betyg och ett YB-körkort.
Visst att bara vara tjejer i en floristklass hade sina svackor, mycket tjaffs,avundsjuka,bråk och hat. Men när väl studenten närmade sig blev klass FL3 som en familj som vi egentligen hade varit i 3 hela år. Men innerst inne var vi ändå familj FL 1-2-3.

Så jag säger det igen, Dessa 3-6 år i skolan är bland den bästa tiden jag haft sen jag började i skolan för runt 13 år sedan

Nej nu tänkte jag duscha sen kolla på Navy CIS. Ska jobba 10-15 imorgon och sen blir det 09:45-16:15 lördag och söndag. Sen måndag 08:16:30, tisdag 14:15-17:00 ch sen onsdag 08:45-18:15

Har att göra!

KramKram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0