sömnbrist

Hejsan alla pigga och glada! Här sitter jag och är det raka motsatta. Eller jag är superlycklig och glad men dock inte pigg! Sov tre timmar inatt :/ Fattar inte vad som är felet. Calle kom som sagt till mig och jag tog en dusch och sedan la jag mig i sängen. Men jag kunde verkligen inte sova. Höll på i nästan tre timmar att försöka sova. Tillslut fick jag panik och började nästan gråta. Skulle liksom upp 06:00 och arbeta i nästan 9 timmar med den ligga sömnen!

Pratade med Köppä igår och hon stackarn har haft sömnbrist i flera dagar och sovit mindre än 15 timmar sedan fredagen. Så sitter jag och tänker stackars flicka osv. Så kommer jag själv i det stadiet! FY!!!

Jobbade iallafall från 07:00-15:30 med alla barnen! Cirka 50 stycken var det ungefär så ljudnivån var inte att leka med ;)



Två av alla söta ungar, :)

Kom hem lite tidigare än halv fyra och när jag kom hem fick jag ett leende på läpparna där Calle hade skrivit något så otroligt sött:



Jag kommer förmodligen inte blogga så jättemycket i helgen då jag åker bort imorgon med mamma och pappa till dalarna! Men kan nog kanske mobilblogga om anslutningen vill samarbeta!
Ta hand om mitt Farmville också va! ;) haha

Har beställt ett svart läderarmband med en silverbricka framtill där jag har ristat in J+C och på baksidan står det 1/5-08. Kommer om 1-2 veckor så visar då ! :)

Hörs senare innan jag ska sova! KramKram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0